Кафедра документознавства та інформаційної діяльності ІФНТУНГ

Зв’язки з громадськістю

Метою дисципліни «Зв’язки з громадськістю» є ознайомлення студентів із сутністю, принципами нормативно-етичними засадами паблік рілейшнз як сфери комунікативно-інформаційної діяльності. Завданням курсу, зокрема, є розкриття ролі зв’язків з громадськістю у забезпеченні успішного функціонування організації, у створенні позитивної репутації, у налагодженні ефективного взаємозв’язку із цільовою аудиторією. Водночас вивчення дисципліни передбачає вивчення: 1) стратегій протидії кризовим ситуаціям, 2) прийомам розпізнавання спроб маніпулювання інформацією та громадською думкою,  3) можливостей протидії псевдотехнологіям («чорним технологіям») паблік рілейшнз.

У результаті вивчення дисципліни студент повинен знати:
-    історію розвитку паблік рілейшнз (ПР)
-    сутність і принципи ПР
-    спільні та відмінні ознаки ПР та інших сфер діяльності (журналістики, реклами, пропаганди)
-    нормативно-правові та етичні засади ПР діяльності
-    методи визначення цільової аудиторії та формування каналів зв’язку з нею, психологічні аспекти роботи з цільовою аудиторією
-    особливості співпраці зі ЗМІ (правила написання прес-релізів, прес-анонсів, створення інформаційних пакетів, процедуру проведення прес-конференцій)
-    види та етапи розробки ПР-кампанії
-    методи лобіювання та способи використання ПР у лобістських цілях
-    неофіційні засоби ПР діяльності (види та функції чуток та політичних жартів)
-    особливості використання зв’язків з громадськістю у політичній сфері
-    окремі принципи формування іміджу публічних осіб
-    роль пр у забезпеченні ефективної роботи фірми (організації)
-    пр у системі менеджменту
-    пр у системі маркетингу
-    корпоративний імідж та роль зв’язків з громадскістю у його формуванні
-    зв’язки з громадскістю у промисловості та комерційній діяльності
-    вплив пр на розвиток підприємництва.
-    види криз, особливості роботи у кризових ситуаціях, шляхи протидіє кризовим ситуаціям та методи їх попередження
-    окремі прийоми псевдотехнологій (чорних паблік рілейшнз)
-    окремі способи маніпулювання інформацією та громадською думкою

У результаті вивчення дисципліни студенти повинні вміти:
-    визначати цільову аудиторію
-    визначати необхідні канали комунікації для доступу до цільових аудиторій
-    формувати ключові повідомлення
-    написати прес-реліз та прес-реліз для мережі Інтернет
-    написати прес-анонс
-    підготувати та провести прес-конференцію
-    підготувати інформаційний пакет (прес-кіт)
-    проаналізувати стан зв’язків з громадскістю на підприемстві, визначити його репутацію в очах громадскістю, виявити сильні та слабкі особливості ПР-діяльності
-    розробити ПР-кампанію, спрямовану на покращення репутації та діяльності конкретного підприємства
-    провести аналіз корпоративної культури в організації, надати свої рекомендації щодо її покращення
-    визначати функції чуток
-    проаналізувати імідж публічної особи,  прослідкувати динаміку його змін та з’ясувати основний месидж
-    запропонувати шляхи виходу з проблемних ситуацій.

Вт, 16.04.2024, 23:27
Вітаю Вас Гість

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
>>>ОГОЛОШЕННЯ<<<

Шановні викладачі кафедри ДОК! Якщо у вас є інформаційні повідомлення, які б ви хотіли бачити як ОГОЛОШЕННЯ на сайті кафедри, скидайте їх або в міні-чат, або на ел.скриньку artik12@ukr.net, або СМСом на номер 0673423330. Якщо ж у Вас є фотоматеріали, для додаваня у розділ "Фотогалерея" скидайте їх (або посилання на них) на вищезазначену скриньку. Інформацію в маси:) Адміністратор сайту.




  



ПРОГНОЗ ПОГОДИ

Погода Івано-Франківську » Україна

Рейтинг сайтів прикарпаття