Кафедра документознавства та інформаційної діяльності ІФНТУНГ

Головна » 2010 » Березень » 27 » Вплив Болонського процесу на європейську освіту: дослідження мережі Eurydice
00:57
Вплив Болонського процесу на європейську освіту: дослідження мережі Eurydice
На замовлення Європейської Комісії мережа Eurydice підготувала огляд досягнень Болонської реформи у 46 країнах Болонського процесу за останні 10 років. Цей огляд під назвою «Вища освіта в Європі 2010 року: вплив Болонського процесу»Focus on Higher Education in Europe2010: The Impact of the Bologna Process») був презентований 8 березня 2008 року в Брюсселі.
Огляд надає інформацію про впровадження та застосування в країнах Болонської реформи основних інструментів Болонського процесу – триступеневої системи освіти (бакалаврат, маґістеріум, докторські програми), Європейської кредитно-трансферної системи, єдиного Додатку до диплому про вищу освіту, Національної структури кваліфікацій.
Згідно із дослідженням, у більшості країн Болонського процесу, зокрема в Україні, за останні 10 років (з 1999 по 2009) триступенева система освіти бакалавр – магістр – докторант стала базовою, причому впродовж навчання на бакалаврській та магістерській програмах студент виконує навчальну роботу обсягом 300 кредитів Європейської кредитно-трансферної системи.
34 країни Болонської реформи, серед них також і Україна, в повному обсязі запровадили Європейську кредитно-трансферну систему (єдину систему обрахування виконаної студентом начальної роботи для отримання певного навчального результату) та єдиний Додаток до диплому – документу, котрий пропонує універсальний в рамках даної системи опис характеру, рівня, змісту та статусу отриманої освіти.
Вісім країн Болонського процесу (Австрія, Чехія, Данія, Ірландія, Литва, Нідерланди, Румунія, Швейцарія) розробили та запровадили проекти Національних кваліфікаційних рамок – інструменти чіткого опису різниць між навчальними кваліфікаціями в межах усіх циклів та рівнів освіти.
Протягом останнього десятиріччя зросла увага до зовнішнього оцінювання якості вищої освіти. На сьогоднішній день Європейський Реєстр оцінювання якості освіти (European QualityAssurance Register, EQAR) налічує 17 незалежних агенцій оцінювання якості освіти. У більшості країн Болонського процесу органи оцінювання якості освіти виконують також і функцію сертифікації навчальних програм та установ; у деяких країнах (Великобританія, Ірландія, Фінляндія) агенції оцінювання якості освіти виконують дорадчі функції і виробляють рекомендації для вищих навчальних закладів.
У більшості країн Болонського процесу надалі залишаються актуальними питання академічної мобільності, соціального виміру освіти та структурно-організаційних форм ціложиттєвого навчання.
Огляд «Вища освіта в Європі 2010 року: вплив Болонського процесу» був підготовлений з нагоди офіційного відкриття Європейського простору вищої освіти, котре відбудеться 11 – 12 березня 2010 року на спеціальній Конференції Міністрів вищої освіти 46 країн-учасниць Болонського процесу в Будапешті та Відні.

Джерело: http://euosvita.blogspot.com/2010/03/eurydice.html
Переглядів: 980 | Додав: Артік | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пт, 16.11.2018, 13:41
Вітаю Вас Гість

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
>>>ОГОЛОШЕННЯ<<<

Шановні викладачі кафедри ДОК! Якщо у вас є інформаційні повідомлення, які б ви хотіли бачити як ОГОЛОШЕННЯ на сайті кафедри, скидайте їх або в міні-чат, або на ел.скриньку artik12@ukr.net, або СМСом на номер 0673423330. Якщо ж у Вас є фотоматеріали, для додаваня у розділ "Фотогалерея" скидайте їх (або посилання на них) на вищезазначену скриньку. Інформацію в маси:) Адміністратор сайту.




  



ПРОГНОЗ ПОГОДИ

Погода Івано-Франківську » Україна

Рейтинг сайтів прикарпаття